خرید بک لینک X
سگ یورکشایر
خرید بک لینک
خرید بک لینک ارزان
بک لینک رایگان
پایان نامه کشاورزی
پایان نامه رشته کشاورزی
پایان نامه معماری
پایان نامه رشته معماری
پایان نامه هنر
پایان نامه شیمی
پایان نامه کامپیوتر
پایان نامه اقتصاد
پایان نامه تاریخ
پایان نامه صنایع
پایان نامه حقوق
پایان نامه روانشناسی
پایان نامه علوم اجتماعی
پایان نامه جامعه شناسی
الهیات فقه و فلسفه
فایل ارشد پایان نامه
مرکز دانلود تحقیق
پایان نامه ارشد
حقوق جزا خصوصی
پایان نامه مدیریت دولتی بازرگانی
پایان نامه ارشد ورد
سایت ارشد پایان نامه
مشاوره و برنامه ریزی کنکور
پایان نامه برق قدرت الکترونیک
پایان نامه روانشناسی
پایان نامه رایگان
ارشدها
پایان نامه دانلود ارشد
پایان نامه های ارشد
پایان نامه ارشد
پایان نامه حسابداری دولتی مالی
پایان نامه عمران
پایان نامه های ارشد
دانلود پایان نامه
پایان نامه جغرافیا
پایان نامه دات نت
فایل پایان نامه
پایان نامه
پایان نامه ارشد
پایان نامه
دسترسی پایان نامه
دانلود پایان نامه
پایان نامه ها
مقاله
تست ارشد
دانلود پایان نامه
پایان نامه حقوق
پایان نامه
پایان نامه معماری
انجام پروژه متلب
چطور براي مطالب داخل وب سايت برنامه ريزي كنيم

اطلاعات دنیای فناوری اطلاعات

چطور براي مطالب داخل وب سايت برنامه ريزي كنيم

پر كردن محتويات وب سايت بسيار جالب است. صبر كنيد تا مشتري آنچه از شما مي خواهد را بگويد سپس به تهيه محتويات وب سايت بپردازيدقبل از اينكه كار طراحي را بطور جدي شروع كنم، به عنوان يك طراح وب سايت آزاد با انواع مختلفي از مشتري ها برخورد داشتم. گاهي متوجه مي شدم كه كيفيت كار طراحي من افت پيدا ميكند، خصوصا زماني كه به مرحله دريافت محتويات از مشتري وب سايت مي رسيدم. از همه بدتر پولي به من پرداخت نمي شد چون وب سايت آنها معرفي نشده بود.

به اينكه مشتري كيست و چقدر برنامه ريزي شده است اهميتي داده نمي شد ، محتويات وب سايت هميشه دير تحويل داده مي شود و مشتريان هيچ وقت زمان بندي مشخصي ندارند. در اغلب مواقع، مطالب به صورت پراكنده و جزئي و در مدت زمان كوتاهي تحويل داده مي شوند_ اين يعني من بايد زمان طراحي خود را براي كنار هم قرار دادن اين مطالب به هدر مي دادم.

اول محتويات وب سايت

با استفاده از شيوه "ابتدا تحويل محتويات وب سايت" از دريافت مطالب وب سايت به صورت بدون سازمان و با تاخير بپرهيزيد.

چگونه؟

مشتري طراحي وب سايت خود و شغل و اهداف او را بشناسيد، هرچه وقت بيشتري روي اين موضوع بگذاريد به همان ترتيب كار طراحي وب سايت براي او و فهميدن اينكه چه چيزي واقعا نياز دارد راحت تر خواهد بود.

قبل از اينكه شروع به طراحي سايت كنيد، برنامه نويسي و قالب بندي به مشتري اهميت مطالب درون وب سايت را نشان مي دهد. اين شيوه مفيد است كه: دو كلمه محتوا و درآمد را در يك جمله قرار دهيد همانند جمله " يك محتواي خوب در وب سايت بسيار مهم است چون شانس درآمد زايي وب سايت شما را بالا ميبرد.

در حاليكه هر پروژه اي بودجه زيادي براي تهيه مطالب ندارد، من به شما توصيه مي كنم وقت زيادي را به موارد زير اختصاص دهيد:

1- اعتبار مطالب وب سايت : در مورد همه چيز صادق باشيد.

2- تحقيق در ميان بينندگان: خودتان را به جاي افراد بگذاريد.

3 -معماري اطلاعات: ساختار سايت خود را طراحي كنيد.

4- تعيين اهداف: با قدرت بخشيدن به شنوندگان انجام وظيفه خود را در اين مسير كامل كنيد.

5- درخواست انجام يك كار: از كليدهايي براي درخواست استفاده كنيد وميزان موثر بودن آنها را اندازه گيري كنيد.

6 توسعه محتواي وب سايت: مطالب را به قسمت هاي قابل مديريتي تقسيم كنيد.

7 روند كار: روند كار را خودكار كنيد تا هميشه همه چيز به روز باشد.

در اين مقاله، با شما سري به اين پروسه ها ميزنيم و به شما نشان مي دهيم كه شما هم مي توانيد از آنها در روند كار طراحي وب سايت خود استفاده كنيد.

اعتبار مطالب

تست محتواي وب سايت به شما اين امكان را ميدهد كه خلاء هاي موجود را تشخيص دهيد و متوجه مطالبي كه جا مانده اند يا تاريخ گذشته اند بشويد. براي مثال: اگر يك شركت در بين عموم شهرت دارد بايد به طور مرتب مطالب را به روز رساني كنيد كه ممكن است در حال حاضر اين قابليت را در وب سايت خود نداشته باشد.

اين مراحل را دنبال كنيد تا مطمئن شويد اصول اوليه را رعايت كرده ايد:

1- از Excel استفاده كنيد:

از نرم افزارهاي Excel براي ركورد همه مشتريان وب سايت هاي خود استفاده كنيد. ليستي از همه صفحات وب سايت تهيه كنيد، كه شامل عنوان و محتواي صفحات وب سايت باشد. اين يك صرفه جويي با ارزش در زمان خواهد بود.

2- بكارگيري يا تغيير كاربري

از اطلاعاتي كه جمع آوري كرده ايد در يك بررسي براي تشخيص اينكه كدام مطلب براي وب سايت مناسب است و چگونه بايد درون وب سايت استفاده شود بهره بگيريد.

3 تحليل نقاط ضعف

مشتري شما از چه مواردي صحبت ميكند كه در حال حاضر در وب سايت وجود ندارد؟ چيزهايي كه وجود ندارند را در اولويت قرار دهيد، اين را در وقتي كه در حال طراحي نقشه سايت هستيد مد نظر قرار دهيد.

4- چه چيزي مهم است؟

مطالعه تحليل ها درتشخيص صفحاتي كه نسبت به سايرين ايجاد ترافيك مي كنند موثر است. اينكه چرا برخي صفحات وب سايت پر بازديد ترند و اينكه بفهميد چه عباراتي بيشتر براي يافتن وب سايت ها مورد استفاده قرار گرفته است.

تحقيق از مخاطبين وب سايت

اين به شما كمك ميكند تا بدانيد براي چه افرادي در حال تهيه مطلب هستيد. و در نتيجه اطلاعات مورد نياز آنها را در اختيار آنها خواهيد گذاشت.

بستگي به زماني كه داريد، تحقيق سطحي يا عمقي اجرا كنيد. فعلا ما به يك تحقيق آسان اكتفا مي كنيم.

براي شروع لازم نيست به يك تحقيق سخت و پرهزينه اقدام كنيد. با مصاحبه از افراد درست در مورد چيزي از وب سايت مي خواهند شروع كنيد. با اين آگاهي مي توانيد يك محتواي قابل استفاده و مفيد توليد كنيد.

منبع: سايت آگهي رايگان


+ نوشته شده در  يکشنبه 19 دی 1395ساعت 13:49  توسط داریوش ببریان  |  | تعداد بازدید : 12